FM Feromony Praha

Obchodní podmínky FM group parfémy

Obchodní podmínky FM-Feromony.cz

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím v internetovém obchodě FM-Feromony.cz (dále jen „e-shop“).

1.1. Prodávající

Petr Fodor
Sídlo: Kpt. Jaroše 1046/1, 266 01 Beroun
IČ: 75410621
Neplátce DPH
Telefon: +420 724 443 743
E-mail: info@fm-feromony.cz
(dále jen „prodávající“)

1.2. Kupující

Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím e-shopu uzavře s prodávajícím kupní smlouvu.

1.3. Obecná ustanovení

  1. Tyto OP jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-shopu. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se s těmito OP seznámil, souhlasí s nimi a zavazuje se jimi řídit.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně měnit nebo doplňovat znění OP. Pro kupujícího jsou vždy závazné OP platné v okamžiku odeslání objednávky.
  3. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. E-shop obsahuje informace o zboží, včetně uvedení cen a hlavních vlastností. Ceny zboží jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků, s výjimkou nákladů na dopravu a platbu, které jsou uvedeny zvlášť.
  2. Objednávky se podávají prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře v e-shopu. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil.
  3. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy prodávající potvrdí přijetí objednávky kupujícího (akceptace), které je zasláno na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Potvrzení obsahuje rekapitulaci objednávky a odkaz na tyto OP.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo telefonicky kontaktovat kupujícího pro ověření nebo upřesnění objednávky, zejména u objednávek vyšší hodnoty nebo v případě chybějících či nepřesných údajů.
  5. V případě technických chyb na webu (např. chybné zobrazení ceny zboží) si prodávající vyhrazuje právo objednávku stornovat. O stornování objednávky bude kupující neprodleně informován.

3. Platební podmínky

  1. Kupující si může zvolit jednu z následujících platebních metod:
    • Platba bankovním převodem (předem na účet): Kupující uhradí částku objednávky na bankovní účet prodávajícího. Podklady pro platbu (číslo účtu, variabilní symbol shodný s ID objednávky) obdrží kupující v potvrzovacím e-mailu po odeslání objednávky. Zboží bude expedováno po obdržení platby na účet prodávajícího. Platbu lze provést internetovým bankovnictvím, QR platbou, složením hotovosti na pobočce ČSOB, nebo poštovní poukázkou typu A.
      • Číslo účtu: 308084394/0300
      • Banka: Československá obchodní banka, a. s.
      • Pro objednávky ze zahraničí bude mezinárodní formát čísla účtu (IBAN, SWIFT/BIC) zaslán e-mailem spolu s informací o výši poštovného.
    • Platba na dobírku: Kupující uhradí částku objednávky (cena zboží + náklady na dopravu) doručovací službě při převzetí zásilky.
    • Platba v hotovosti nebo kartou při osobním převzetí: Tato možnost je dostupná pouze při zvolení osobního odběru. Platbu provedete přímo na místě převzetí zboží.
  2. Veškeré ceny jsou uváděny v českých korunách (Kč). Prodávající je neplátce DPH.
  3. Prodávající vystaví daňový doklad – fakturu, která slouží současně jako dodací a záruční list. Faktura bude přiložena k zásilce nebo zaslána elektronicky.

4. Dodací podmínky

  1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce, nebo zvolené výdejní místo (Zásilkovna, Balíkovna).
  2. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo Balíkovny. Je také možný osobní odběr.
  3. Expediční lhůty:
    • Zboží je expedováno nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky.
    • Při platbě předem je zboží expedováno nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení platby na účet prodávajícího.
  4. Dodací lhůty dopravců: Po expedici zboží závisí doba doručení na zvoleném dopravci a obvykle činí:
    • Česká pošta: 1-2 pracovní dny
    • Zásilkovna: 1 pracovní den
    • Balíkovna: 1-2 pracovní dny
  5. Náklady na dopravu:
    • Osobní odběr: ZDARMA
    • Při objednávce s platbou na účet v hodnotě nad 1.500,- Kč je doprava vždy ZDARMA.
    • Při objednávce s platbou na účet v hodnotě do 1.499,- Kč:
      • Česká pošta: 80,- Kč
      • Zásilkovna: 80,- Kč
      • Balíkovna: 70,- Kč
    • Při objednávce na dobírku (bez ohledu na hodnotu objednávky):
      • Česká pošta: 130,- Kč
      • Zásilkovna: 100,- Kč
      • Balíkovna: 90,- Kč
  6. Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky (neporušenost obalu) ihned při převzetí od dopravce. V případě jakéhokoli poškození zásilky je nutné ihned sepsat s dopravcem protokol o poškození a neprodleně informovat prodávajícího. Kupující není povinen takovou zásilku od dopravce převzít.

5. Právo na odstoupení od smlouvy (Vrácení zboží)

  1. Kupující (spotřebitel) má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
  2. Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v bodě 5.1.
  3. Odstoupení může kupující zaslat písemně na adresu sídla prodávajícího nebo e-mailem na info@fm-feromony.cz. Pro odstoupení od smlouvy může kupující využít vzorový formulář, který je k dispozici na webu e-shopu nebo bude zaslán na vyžádání.
  4. V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen zaslat zboží zpět prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  5. Zboží musí být vráceno prodávajícímu nepoškozené, nepoužité, bez známek opotřebení a pokud možno v původním obalu.
  6. Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu hradí kupující.
  7. Prodávající vrátí kupujícímu všechny platby, které od něj obdržel na základě kupní smlouvy (včetně nákladů na dodání, kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je dražší než nejlevnější standardní způsob dodání nabízený prodávajícím), a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Platba bude vrácena stejným způsobem, jakým byla přijata, pokud se kupující a prodávající nedohodnou jinak. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než obdrží zboží zpět, nebo prokáže, že zboží odeslal.

6. Reklamační řád

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  2. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se projeví v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí zboží.
  3. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
    • Poškození výrobku při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem a neprodleně informovat prodávajícího).
    • Poškození výrobku neodbornou instalací, zacházením nebo obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
    • Používání výrobku v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
    • Poškození výrobku působením živlů.
    • Poškození výrobku nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
    • Poškození výrobku v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné normě (ČSN).
  4. Postup při reklamaci:
    • Informujte prodávajícího o reklamaci telefonicky na +420 724 443 743 nebo e-mailem na info@fm-feromony.cz.
    • Zboží zašlete jako doporučený balík (nikoli na dobírku) na adresu sídla prodávajícího: Petr Fodor, Kpt. Jaroše 1046/1, 266 01 Beroun.
    • Do zásilky jasně uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu. Doporučujeme zboží dostatečně zabezpečit pro přepravu.
  5. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
  6. Prodávající si vyhrazuje právo účtovat kupujícímu náklady spojené s neoprávněnou reklamací.
  7. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu opraveného/vyměněného zboží zpět k zákazníkovi prodávající.

7. Výměna zboží

  1. V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva apod.) je možné nepoužité a nepoškozené zboží vyměnit po předchozí domluvě s prodávajícím.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík (nikoli na dobírku) na adresu sídla prodávajícího (viz bod 1.1) a přiložte kopii daňového dokladu.
  3. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, bude obratem zaslána nově požadovaná velikost či barva.
  4. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží (tam i zpět), hradí zákazník.

8. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 3. 7. 2025.
  2. Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.

 

Využij v akci
Slevové akce pro naše fanoušky
 
Nákupní košík FM Group

nákupní košík

Košík je prázdný

Zákazník FM Feromony