FM Feromony Praha
Obchodní podmínky FM group parfémy
Obchodní podmínky FM-Feromony.cz
Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím v internetovém obchodě FM-Feromony.cz (dále jen „e-shop“).
1.1. Prodávající
Petr Fodor
Sídlo: Kpt. Jaroše 1046/1, 266 01 Beroun
IČ: 75410621
Neplátce DPH
Telefon: +420 724 443 743
E-mail: info@fm-feromony.cz
(dále jen „prodávající“)
1.2. Kupující
Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím e-shopu uzavře s prodávajícím kupní smlouvu.
1.3. Obecná ustanovení
-
Tyto OP jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-shopu. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se s těmito OP seznámil, souhlasí s nimi a zavazuje se jimi řídit.
-
Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně měnit nebo doplňovat znění OP. Pro kupujícího jsou vždy závazné OP platné v okamžiku odeslání objednávky.
-
Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
-
E-shop obsahuje informace o zboží, včetně uvedení cen a hlavních vlastností. Ceny zboží jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků, s výjimkou nákladů na dopravu a platbu, které jsou uvedeny zvlášť.
-
Objednávky se podávají prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře v e-shopu. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil.
-
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy prodávající potvrdí přijetí objednávky kupujícího (akceptace), které je zasláno na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Potvrzení obsahuje rekapitulaci objednávky a odkaz na tyto OP.
-
Prodávající si vyhrazuje právo telefonicky kontaktovat kupujícího pro ověření nebo upřesnění objednávky, zejména u objednávek vyšší hodnoty nebo v případě chybějících či nepřesných údajů.
-
V případě technických chyb na webu (např. chybné zobrazení ceny zboží) si prodávající vyhrazuje právo objednávku stornovat. O stornování objednávky bude kupující neprodleně informován.
3. Platební podmínky
-
Kupující si může zvolit jednu z následujících platebních metod:
-
Platba bankovním převodem (předem na účet): Kupující uhradí částku objednávky na bankovní účet prodávajícího. Podklady pro platbu (číslo účtu, variabilní symbol shodný s ID objednávky) obdrží kupující v potvrzovacím e-mailu po odeslání objednávky. Zboží bude expedováno po obdržení platby na účet prodávajícího. Platbu lze provést internetovým bankovnictvím, QR platbou, složením hotovosti na pobočce ČSOB, nebo poštovní poukázkou typu A.
-
Číslo účtu: 308084394/0300
-
Banka: Československá obchodní banka, a. s.
-
Pro objednávky ze zahraničí bude mezinárodní formát čísla účtu (IBAN, SWIFT/BIC) zaslán e-mailem spolu s informací o výši poštovného.
-
Platba na dobírku: Kupující uhradí částku objednávky (cena zboží + náklady na dopravu) doručovací službě při převzetí zásilky.
-
Platba v hotovosti nebo kartou při osobním převzetí: Tato možnost je dostupná pouze při zvolení osobního odběru. Platbu provedete přímo na místě převzetí zboží.
-
Veškeré ceny jsou uváděny v českých korunách (Kč). Prodávající je neplátce DPH.
-
Prodávající vystaví daňový doklad – fakturu, která slouží současně jako dodací a záruční list. Faktura bude přiložena k zásilce nebo zaslána elektronicky.
4. Dodací podmínky
-
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce, nebo zvolené výdejní místo (Zásilkovna, Balíkovna).
-
Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo Balíkovny. Je také možný osobní odběr.
-
Expediční lhůty:
-
Zboží je expedováno nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky.
-
Při platbě předem je zboží expedováno nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení platby na účet prodávajícího.
-
Dodací lhůty dopravců: Po expedici zboží závisí doba doručení na zvoleném dopravci a obvykle činí:
-
Česká pošta: 1-2 pracovní dny
-
Zásilkovna: 1 pracovní den
-
Balíkovna: 1-2 pracovní dny
-
Náklady na dopravu:
-
Osobní odběr: ZDARMA
-
Při objednávce s platbou na účet v hodnotě nad 1.500,- Kč je doprava vždy ZDARMA.
-
Při objednávce s platbou na účet v hodnotě do 1.499,- Kč:
-
Česká pošta: 80,- Kč
-
Zásilkovna: 80,- Kč
-
Balíkovna: 70,- Kč
-
Při objednávce na dobírku (bez ohledu na hodnotu objednávky):
-
Česká pošta: 130,- Kč
-
Zásilkovna: 100,- Kč
-
Balíkovna: 90,- Kč
-
Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky (neporušenost obalu) ihned při převzetí od dopravce. V případě jakéhokoli poškození zásilky je nutné ihned sepsat s dopravcem protokol o poškození a neprodleně informovat prodávajícího. Kupující není povinen takovou zásilku od dopravce převzít.
5. Právo na odstoupení od smlouvy (Vrácení zboží)
-
Kupující (spotřebitel) má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
-
Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v bodě 5.1.
-
Odstoupení může kupující zaslat písemně na adresu sídla prodávajícího nebo e-mailem na info@fm-feromony.cz. Pro odstoupení od smlouvy může kupující využít vzorový formulář, který je k dispozici na webu e-shopu nebo bude zaslán na vyžádání.
-
V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen zaslat zboží zpět prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
-
Zboží musí být vráceno prodávajícímu nepoškozené, nepoužité, bez známek opotřebení a pokud možno v původním obalu.
-
Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu hradí kupující.
-
Prodávající vrátí kupujícímu všechny platby, které od něj obdržel na základě kupní smlouvy (včetně nákladů na dodání, kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je dražší než nejlevnější standardní způsob dodání nabízený prodávajícím), a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Platba bude vrácena stejným způsobem, jakým byla přijata, pokud se kupující a prodávající nedohodnou jinak. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než obdrží zboží zpět, nebo prokáže, že zboží odeslal.
6. Reklamační řád
-
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
-
Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se projeví v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí zboží.
-
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
-
Poškození výrobku při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem a neprodleně informovat prodávajícího).
-
Poškození výrobku neodbornou instalací, zacházením nebo obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
-
Používání výrobku v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
-
Poškození výrobku působením živlů.
-
Poškození výrobku nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
-
Poškození výrobku v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné normě (ČSN).
-
Postup při reklamaci:
-
Informujte prodávajícího o reklamaci telefonicky na +420 724 443 743 nebo e-mailem na info@fm-feromony.cz.
-
Zboží zašlete jako doporučený balík (nikoli na dobírku) na adresu sídla prodávajícího: Petr Fodor, Kpt. Jaroše 1046/1, 266 01 Beroun.
-
Do zásilky jasně uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu. Doporučujeme zboží dostatečně zabezpečit pro přepravu.
-
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
-
Prodávající si vyhrazuje právo účtovat kupujícímu náklady spojené s neoprávněnou reklamací.
-
V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu opraveného/vyměněného zboží zpět k zákazníkovi prodávající.
7. Výměna zboží
-
V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva apod.) je možné nepoužité a nepoškozené zboží vyměnit po předchozí domluvě s prodávajícím.
-
Zboží zašlete jako doporučený balík (nikoli na dobírku) na adresu sídla prodávajícího (viz bod 1.1) a přiložte kopii daňového dokladu.
-
Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, bude obratem zaslána nově požadovaná velikost či barva.
-
Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží (tam i zpět), hradí zákazník.
8. Závěrečná ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 3. 7. 2025.
-
Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.